Barbie budget line June-kráska z pepca


Tvárička June mi veľmi prirástla k srdcu. Nevyhľadávam ju, skôr ona mňa 🤣. Idem pozrieť, čo nové v Pepcu, tam si človek vždy niečo nájde, s čím odíde. Tieto budget line mám celkom rada, aspoň v poslednej dobe robia slušné a použiteľné oblečenie k nim a aj tváre sú krásne, ak máte šťastie na symetrickú maľbu. June sa mi zapáčila od príchodu Fashionistas č. 90, ktorá je jednoducho prenádherná. Toto je moja tretia ak sa nemýlim a prekvapivo mi do života prišla aj štvrtá, exotická a dredatá (coming soon) vďaka Iski Kavička. Takže s touto tvárou v mojej zbierke sme rozhodne neskončili. 











































Komentáre

  1. Odpovede
    1. Takže keby som ju videla mám kúpiť pre teba? Už sa vyskytuje pomenej ale nádej tu stále je. 😁

      Odstrániť
  2. Je nádherná, gratulujem :-) Tiež som nad ňou uvažovala viackrát v Pepcu, ale kým som sa rozhodla, tak mali už len blondínky :-( Urobila si jej krásne fotky a už sa teším na ďalšiu June v Tvojej zbierke. Myslím, že z popisu je jasné, ktorá to bude :-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem. Tak budem striehnuť ešte keď by niekde bola 🙂. Ja som ju musela hneď zobrať, okamžite sa mi zapáčila. Trošku iný účes jej len pridal na kráse

      Odstrániť

Zverejnenie komentára

Obľúbené príspevky