Barbie fantasy goddess of the Americas

 Túto krásnu bábiku mám rovnako ako Bohyňu Jari tiež od Mišky. Nikdy som ju nevidela naživo, asi možno len na tej promo fotke originál od Mattelu, ale jednoducho, keď som ju videla, ani 10 sekúnd som nezaváhala, vedela som že obe musia byť moje. A som naozaj rada. Jedná sa o jedinečnú krásku. V šatách je zašitá, takže o prezliekaní reč byť nemôže, ale nemám túto potrebu. Je proste dokonalá. Tým aká je tak som mala aj problém s vybraním vhodného pozadia k foteniu. Nakoniec sa mi podarilo niečo úplne bizarné - fotila som ju na kapote nášho auta 😁. A čuduj sa svete, tie fotky sú fakt zaujímavé, pretože odrážajú aj oblohu, tak to vyzerá ako modrá obloha. No čo poviete?





























Komentáre

  1. Wau wau wau, tak to už je naozaj diamant v zbierke a myslím, že fotky na kapote sú super.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem, som sa potešila, že sa páčia, tiež mi prídu podarené 😁.

      Odstrániť
  2. je naprosto dokonalá tak jak je. některým panenkám přetělení a převlek vyloženě pomůže na vyšší level, ale tady by to byl hřích...

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára

Obľúbené príspevky