Rainbow high 1.séria-6pack

Prvý prírastok tohto roku bol tento úžasný set šiestich Rainbow high bábik z prvej série. To ako sa ku mne dostal, je celkom dobrý príbeh. 


Koncom minulého roka som úspešne hodila školu za hlavu s titulom Mgr. Ako odmenu som si myslím nekúpila nič, možno nejaký kvietok ,aj od manžela som ešte jeden dostala. V januári som sa stretla s ujom, ktorý mi dal nejaké peniažky za úspešné zvládnutie štúdia a mne napadlo, že by som mohla si zadovážiť niečo veľké k tej príležitosti. 
Manžela som chcela potešiť tiež, takže sme sa rozdelili a išlo sa na výlet do Dráčika. Do mnohých Dráčikov vlastne 🤣. 
Bolo dosť ťažké nájsť dokonalú zostavu, každá mala totiž nejakú malú vadu, kvôli ktorej som hľadanie postupne vzdávala. Jeden úžasný som videla, keď sme boli v Poprade, ale samozrejme som ho odtiaľ nemohla vláčiť do Bratislavy, lebo mi to bolo trápne pred svokrovcami. Ale fakt, ten bol proste úžasný. Hlavne Ruby si pamätám, že mala dokonalé vlasy. Kameňom úrazu bola hlavne ona, alebo Sunny a jej ofina, poprípade Violetina. Nakoniec som si povedala, že kašlem na to, že tomu nechám voľný priebeh a keď uvidím peknú šesticu, pôjdem do nich. Už som aj chcela kúpiť každú zvlášť, ale nájsť peknú Ruby, alebo už vôbec Ruby samostatne je celkom ťažké (a ešte s hustými vlasmi). Ostatné by nebol problém iba Ruby bola mega problém.
 A tak sa aj stalo po pár týždňoch, že som aj skoro dokonalú šesticu našla. Jedine Poppy má strapaté vlasy a Violet krivú ofinu, ale mám ich aj samostatne a vybalené, tak sa to vykompenzovalo. Ostatné sú fakt veľmi pekné.































 Baby zatiaľ zostanú takto v krabici, nerozbalené. Sú nádherné a výstavnej kvality. Keby som ich vybalila, už by som ich nevedela tak pekne do krabice nastajlovať, tak momentálne budú v nej. Takto by sa mohli predávať všetky série Rainbow high. Je to dosť praktické. Takže tento set je také moje veľké mementum, že som zvládla  to MGR😄.

Komentáre

  1. Sú takto spolu prekrásne. Musím sa priznať, že ja som ich tak dopodrobna ešte ani neskúmala tu u nás, ale strašne ma lákajú. Snáď sa raz podaria :-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tak držím palce,, nech nájdeš tiez takú šesticu, k tvojej spokojnosti.

      Odstrániť

Zverejnenie komentára

Obľúbené príspevky