Barbie fashionistas 186

 Opäť ďalšia copíková June. Tentokrát baculka z rodiny Fashionistas, ktorú som objednala z Amazonu, pretože som odmietala čakať na to, kým príde ku nám a potom sa rýchlo vypredá. Neľutujem, aj keď ma vyšla 2x drahšie ako by stála tu u nás, ale stojí rozhodne za to. Nevylučujem, že ju pretelím, myslím že by si kĺbové telo zaslúžila. Jej pôvodné ružovo-žlté šaty jej podľa mňa nepristanú tak ako tieto, takže zmena outfitu bola rozhodne prospešná.

Prekvapenie pre mňa bolo to, že má iný typ zapletania copíkov ako vianočná June. Jedná sa teda o druhú copikovú barbie v mojej zbierke a rozhodne sa nebránim aj ďalším, sú naozaj veľmi pekné. 
































Komentáre

  1. Hezká, hodně výrazná. Ještě jsem ji nikde neviděla

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem, áno, u nás ešte nie je. Ja mám dosť smolu na fashionistas, ktoré veľmi chcem takže som tentokrát konala rýchlo a nečakala, kým sa táto vlna objaví u nás.

      Odstrániť
  2. Je naozaj veľmi zaujímavá. Snáď ju stretnem časom na živo.

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára

Obľúbené príspevky