Poličkové výtvory-leto 2022

                                       Leto sa u nás na polici nieslo v dovolenkovom duchu. 

Mala som veľký problém s aranžovaním, možno som to až trochu prepískla ale keď som dala niečoho menej tak sa mi to nepáčilo. Všetky dekorácie sú z Tedi až na sviečky v tvare origami lodičiek, tie som našla v Kik. Baby sa hodili do plaviek, iné do letných outfitov. Niektoré hľadali mušle na pláži, iné plachtili na vlnách alebo sa na lehátkach slnili. Jednoducho dokonalé leto. Dnes som práve rušila túto kompozíciu a urobila už jesennú, ktorú si tiež onedlho ukážeme. 















Komentáre

  1. Všechny výstavky jsou parádní, pravé letní. Musela být radost se na to dívat.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. To bola, ďakujem za pochvalu. Chcela som aj na schodisko spraviť letnú výzdobu ale tam to nedopadlo, takže všetko som dala sem do poličky.

      Odstrániť
  2. Odpovede
    1. Ďakujem, momentálne sa nemôžem vynadívať na jesennú. Snáď bude toľko nápadov aj na vianočnú 🤣.

      Odstrániť
  3. Krásna letná pohoda. Hula Hair Barbie má možno až trochu moc tej pohody 🤣

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára

Obľúbené príspevky