Dráčik dnes pred Vianocami

 Dnes som bola po obchôdzke Dráčiku vo Vivo v Bratislave. Nezvyknem fotiť v predajniach ale sem tam sa ukázala aj nejaká rarita tak som cvakala o dušu.

Mermaze mermaidz sledujem a teda ešte vyčkávam na nižšie ceny. Za dráčikovú cenu rozhodne teda nestoja, budem určite objednávať z internetu, momentálne ich majú na Gigastore 😉 za 32€-winter kolekciu! 

Crystabelle winter a Kishiko winter aj originál u mňa určite skončia, sú dokonalé, ostatné dnes naživo až tak nezaujali. 







NaNaNa sú čím ďalej drahšie, ale táto líštička je roztomilá veľmi a pripomína mi tú z prvej série! 


Kia aj keď takto zvláštne strapatá, mala absolútne úchvatné zvyšné vlasy a na chvíľu som sa pri nej zastavila a obdivovala. Bola nádherná! Prišla mi krajšia ako kolegyňa za ňou, ktorá takýto divoký rozcuch nemala. 


OMG LOL zvyčajne obchádzam, no táto z kolekcie Fierce ma celkom zaujala, naživo vyzerá ako mala Beyoncé bohyňa! Sú to väčšie bábiky a táto mi prišla z nich najkrajšia. 




Tu som len prešla okolo. Za tu cenu fakt teda nestojí 😔. 


Tieto sa mi vždy páčili, hlavne tá Elvisová, žiaľ, až taký fanúšik Elvisa ani LOL nie som ale sú pekné. 


A jeden raritný časom už poznačený kus - Barbie Look šatník. Dobre skrytý teda poviem vám! 




Kráska za dobrú cenu, skoro som bola v pokušení, jej telo by som zúžitkovala. Ale odišla som bez nakoniec. 

Komentáre

  1. Páni, to už je pěkná přehlídka mořských panen, jsou překrásné. Krásné fotky, člověk toto z obchodů v mém okolí nezná, tu tak bohatá nabídka panenek není.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. No a to som si myslela, že nič moc výber nemajú 😁🤣. Bábiky - morské panny vyzerajú nádherne, do niekoľkých určite pôjdem.

      Odstrániť
  2. Tú černošku vidím prvýkrát, je nádherná :-) Ten Look šatník tam bol ešte za čias Polusu :-D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Objednala som si ju z Gigastore, snáď čoskoro nafotím 😉. Je úžasná.

      Odstrániť

Zverejnenie komentára

Obľúbené príspevky