Barbie bead Blast 1997



Táto krásna Bead Blast kráska prišla spolu s Rain or Sun bábikou, ktorá bola v balíčku spolu s ňou. Obe za veľmi  dobrú cenu, myslela som, že Rain or Sun aj posuniem, ale našla som farby, ktoré sa jej hodia a už mi prirástla aj tá k srdcu😊. Táto bábika ma ani z fotiek nikdy nelákala, skôr možno jej ryšavovlasá verzia ale keď som ju videla na fotke, konkrétně u Lenky Matuškovej Waltier tak som neodolala a musela ju mať. Hlavne pre jej zaujímavo zvlnené vlasy, ktoré teda dostali zjavne tento tvar z dlhého pobytu v krabici, inak by mala mať babika celkom rovné vlasy. 


























Komentáre

  1. Panenka je krásná, taková něžná. A šaty se k ní hodí, sluší jí to.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Je nádherná, tiež som ju kedysi mala, dokonca aj tmavovlásku. Šaty od Cool Clips jej veľmi pristanú :-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Keby som ju nevidela na fotke, tak ju nemám, naživo je samozrejme ešte krajšia, prekvapivo by som nikdy nepovedala, že u mňa skončí a že sa jej až tak budem tešiť.

      Odstrániť

Zverejnenie komentára

Obľúbené príspevky