Barbie color reveal mermaids series 2-


Táto herečka s tvárou Carnival bohužiaľ mala smolu a nielenže jej jedno oko urobili rapídne menšie ako to druhé, ešte aj typ vláskov jej dali taký nešťastný, že sa z nich jednoducho aj pri minimálnej manipulácii stal veľký chuchvalec. Očko som svojpomocne opravovala bielou ceruzkou na oči, trochu sa mi to podarilo skorigovať, aspoň k mojej spokojnosti. Raz som ju aj chcela predať, ale krásne farebne dopĺňa celú sériu a to oko sa mi veľkostne podarilo trafiť, tak som si ju ponechala. Príde mi ale najmenej podarená zo všetkých a pri tejto tvári je problém s očami celkom častý jav. 














Z prvej série mám len jednu zastupkyňu- od Nikky ❤️, no a aké príhodné že aj ona má dúhovú tématiku 🌈. 



Naš kocúr si baby tiež zblízka poobzeral😇, asi sa mi páčili, ale favoritka je zrejme z fotky jasná 🤣. 


Komentáre

  1. Ej, to je škoda tých vlasov. Mne by mala prísť táto z US, tak som zvedavá, v akom stave tie vlasy budú.
    Inak sa mi veľmi páči, že tak trochu netradične to poňali, že Carnaval je černoška a Ale beloška.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Áno, úplná škoda, dúfam, že budeš so svojou spokojná. Ja som túto raz chcela predať, potom som bola rada, že kupujúci ju od sestry dostal a mohla u mňa zostať🤣.

      Odstrániť
    2. Pamätám si na tú ponuku, ale bola by škoda trhať partiu.
      Uvidíme, snáď áno

      Odstrániť

Zverejnenie komentára

Obľúbené príspevky