Nanana surprise glam series 2-Mallory Duckington


Predstavíme si na veľmi mi dlho moju poslednú NaNaNa surprise bábiku. Alza mala na tieto krásavice na Valentína výpredaj a ja som nemohla odolať. Spolu s tyrkysovou srdiečkovou, ktorá bola môj valentínsky darček pricestovali aj ďalšie 2 krásavice, pretože vychádzali veľmi lacno (2 za cenu 1). Jedna z nich u mňa bývať neostala, prihodila som ju len tak do košíka, že sa rozhodnem, či si nechám všetky a ktorá nezaujme pôjde preč... Nakoniec bábika bola vymenená za umelé mliečko Beba pre moju malú živú bábiku, ktorej sa tešíme od februára,takže robí radosť nejakému dievčatku(čaro skupín Darujem/Vymením atď). Zostali sme teda u tejto krásky, ktorú som už nejaký čas tajne obdivovala v Dráčiku, no vždy ma odradila premrštená cena. Veľmi sa mi páčila farba jej pleti s farbou vlasov a celkovo jej výzor - pôsobí, že by mohla vyraziť na výlet do Škótska alebo Londýna( keď by sa stalo, že sa tam raz dostanem, beriem ju zo sebou 😊😜). 






















Na týchto babikách sa mi páči to, že sa zmestia svojou veľkosťou hoc aj do kabelky a sú z príjemného materiálu, takže ani menšie slečny sa nezrania pri hraní s nimi. Raz som jednu kúpila aj kamarátkinej dcérke (3roky+) a veľmi rada sa s ňou hráva 🥰. Takže vhodná hračka už od útleho veku! 

Komentáre

  1. Moc gratuluji k dcerce, to je ta nejkrásnější panenka. Nanana je také pěkná, jsou to takové neobvyklé panenky.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem 💕🥰áno, živá bábika na prezliekanie, hranie a ľúbenie

      Odstrániť
  2. Ešte raz gratuľujem k živej princezničke :-) Čaro darovacích skupín dobre poznám a Bebu zarábam už pomaly tri roky :-D
    Nanana sú zaujímavé a táto má naozaj zaujímavú kombináciu farieb :-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem, ja som mala nachystané pre istotu do zásoby - s tým kojením to nie vždy išlo hladko, ale teraz už sme v tom zohrané 😁🥰. Ale pre istotu radšej mám doma stále.

      Odstrániť

Zverejnenie komentára

Obľúbené príspevky