Šupolienka maminka s bábätkom


Musím povedať, že manželia občas veľmi milo prekvapia. Môj drahý mi pri príležitosti narodenia nášho dievčatka daroval krásne dary- 2 kytičky kvietkov (pre mňa a malinkú 😁) a krásnu sochu od jedného umelca. Ešte mu to aj tak prišlo málo a tak sa ma spýtal, že čo by ma ešte potešilo. Moja odpoveď samozrejme bolo, že už nič naozaj netreba, no pár dní pred pôrodom som si spomenula, že na hlavnej stanici v obchode so suvenírmi som videla krásnu šupolienku s bábätkom. Nebola by som to ja, keď by som si o ňu nepovedala 😁🤣... A tak vám ju dnes predstavím. Umelca nepoznám, ale na kráse jej to neuberá. A mimochodom, šúpolienky sú vždy krásny darček a hlavne aj lacný, ja som šúpolienkami obdarovala každého hosťa na svadobnej hostine a ľudia sa im veľmi tešia, mnohí z nich okolo niečoho takého ani nechodili. Takže šupolienkou nikdy nič nepokazíte! 








Komentáre

Zverejnenie komentára

Obľúbené príspevky