Mermaze mermaidz kishiko

 Krásna morská víla Kishiko bola jedným z prvých bábik, čo som si zadovážila tento rok, ešte v januári na svoje narodeniny. Získala si ma nielen pre svoj milý ksichtík, ale aj pre super zaujímavý materiál vlasov. Uletený účes na jednorožca nie je môj štýl, ale pristane jej a nemám v pláne ho rozobrať. Bábika má krásne vsadené oči a jemné pehy. Aj oblečenie je super-hlavne versatilné medzi ostatnými bábikami. Plutva mení aj farbu pri kontakte s teplou/studenou vodou. Škoda len, že chvost neslúži zároveň ako stojan-babika nevie na ňom bez opory stáť (je pribalený zvlášť stojan) a taktiež sa nedá ani posadiť,ale to neviem či je len u mojej alebo u všetkých. Chvost totiž fixuje ešte taký blbý systém - papierová rulička priamo v kĺbe chvosta, ktorú som ledva vytiahla a nevylučujem, že sa mi nepodarila vytiahnuť celá a preto je ohybnosť chvostu obmedzená.Alebo je to tak normálne, lebo na žiadnych fotkách iných zberateľov som ich sedieť nevidela. 


































Po vyzlečení má prekvapila namaľovaná podprsenka. Prehodila som aj doplnky od druhej Kishiko zo zimnej kolekcie, s ktorou pricestovali spolu a musím povedať, že sa mi s nimi páči hádam ešte viac, a to isté u zimnej Kishiko - farebne jej ladia viac od tejto bábiky ako jej originálne. Posledná foto vymenené náušnice, bundička aj náhrdelník všetko od zimnej kolegyne. 











Komentáre

  1. Tá je nádherná a tá záplava vlasov je úžasná :-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Sú veľmi vydarené, škoda len toho chvostu, že nie je viac pohyblivý.

      Odstrániť

Zverejnenie komentára

Obľúbené príspevky