Rainbow high winter break Poppy Rowan


Poppy mám najradšej z celej série Rainbow high. Mám všetky okrem Junior high, u ktorej som usúdila, že ju nutne nepotrebujem, aj keď menšia veľkosť by bola praktická na výlety. Čas ukáže, či odolám. Túto zimnú som si ešte dopriala na Vianoce 2022 z Gigastore,kde bola za hubičku. Bohužiaľ pri januárovom nákupe, o ktorom tu bude článok, som sa v tomto eshope dosť sklamala, preto už u nich tak skoro asi nenakúpim. Ale o tom potom. 
Na RH ma neprestane udivovať detajlnosť oblečenia a celkovo dizajn bábik. Poppy má krásne husté vlasy,opäť roztomilý ksichtík plný pieh a aj náhradný outfit, ktorý využíva Disney Merida, takže si ho neukážeme. Lyže slúžia ako stojan. Bohužiaľ nedostatok snehu v bratislavskom kraji mal za následok to, že Poppy si tento rok nezalyžovala ani len na fotke. Okrem Poppy už mám vo svojej zbierke aj Violet, potom za krásnu sumu som našla v jednom zapadnutom hračkarstve  Ruby, ktorú som nevedela, či chcem, či nie ale nakoniec som neodolala. No a konečne sa mi podarilo ukoristiť aj Skyler cez Mall.sk, ktorú opäť naskladnili a bola za velmi slušnú cenu. Zimnú žltú Sunny a zelenú Jade do svojej zbierky nechystám, až tak sa mi nepáčia. Zato si brúsim zúbky na ďalšie z druhej vlny Shadow high a 5.vlny Victoriu! Mga proste vie ako sa nám dostať do peňaženky 😁. 






























Komentáre

  1. Je opravdu nádherná, má skvělý obleček.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Áno, je skvelá. Máš aj ty nejaké Rainbow high alebo si im vôbec neprepadla? 😁

      Odstrániť
  2. Ona je tak úžasná <3 Ja ju mám práve z Gigastore, ale úprimne keď mi tam nedávno vyšlo takmer 15€ poštovné, tak ma to odradilo od ďalšieho nákupu.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. To vážne? Ja z iného dôvodu tam už nenakúpim ale aj toto je dobrá somarina.

      Odstrániť
    2. Áno, najprv som si myslela, že ide o omyl, ale mali to tam cez 3 mesiace, tak

      Odstrániť

Zverejnenie komentára

Obľúbené príspevky