Mermaze mermaidz kishiko winter waves



Prekrásna Kishiko si ma získala aj v druhej vlne bábik Marmaze Mermaidz Winter Waves opäť pre nádhernú maľbu tváre a ešte úžasnejšie vlasy. A krásny chvost s efektom snežítka! MGA tím, ktorý na tejto kolekcii pracoval má proste brutálne nápady. Bohužiaľ to zrejme bude aj posledná kolekcia, protože dalšie informácie o novej sérii dlhodobo nie sú. Tak som rada, že som si 3 bábiky od nich ulovila. Bábika je opäť limitovaná v pohyblivosti chvosta, úplne sadnúť si nevie, skôr taký polosed... 














Doplnky som nevybaľovala, hneď by som ich stratila... Ale teda tá šálka je top! Takú by som aj v reáli chcela mať! 















Na Kishiko ma opäť prekvapila maľovaná podprsenka a aj to, že po celom tele má jemný shimmer (trblietky). Vlásky má luxusné dlhé,vo farbách pastelovej dúhy, ale materiál taký, že sa isto budú zacuchávať. Oproti prvej vlne má aj nalakované nechty. 


Zimný kabátik má úžasne jemnú kožušinu a aj kvalitou je na tom veľmi dobre, čo ma milo prekvapilo. 


Pôvodne mala iný kabátik aj náušnice a náhrdelník, tie som však vymenila s prvou Kishiko. Dĺžka vlasov je absolútny luxus, taktiež aj hustota plus kvalitné oblečenie. Celkovo sú to krásne bábiky, hodné do zbierky ale myslím si, že mohli minimálne vychytať tú polohu na sedenie,lebo stojace morské panny ešte bavia vôbec niekoho? 






Vo videu som sa snažila ukázať efekt snežítka v chvoste. Trblietky majú tvar hviezd a jednorožcov. 



Komentáre

  1. Je opravdu úžasná a ten ocas, to je něco snového.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Podarili sa, bolo veľmi ťažké vybrať si 🤭😁

      Odstrániť
  2. Ten chvost je úžasný, ja verím, že by som s ňou celé dni "plávala". Kedysi dávno som mala v kryte na telefóne trblietky vo vode a bola to super zábava. Má úžasné vlasy a oči, fakt je nádherná 😍

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Je úžasná ešte sa fakt krotím, aby som aj Harmonique nekúpila 😄. Ale musí mi stačiť. Najbližšie ukážem Crystabelle.

      Odstrániť

Zverejnenie komentára

Obľúbené príspevky