Barbie look N°16-Helena



Krásne bábiky sú slabosť každého zberateľa. Ja mám slabosť na kučeravé dievčatá a ešte keď majú krásnu maľbu,tak to jednoducho neviem odolať. Tak sa ku mne dostala aj táto plnoštíhla kráska. Zaujala ma najviac z novej farebnej Look série. Kúpila som ju cez FB prostredníctvom aukcie, ktorú som ani nedúfala, že vyhrám a bola som nakoniec jediný záujemca. Možno ma vyšla drahšie ako keď by som počkala, kým by boli u nás, ale tu už som mala istotu, že príde s peknou maľbou. Potom som si všimla ryhu na pere,kde vynechala farba, ale nie je to až tak vidieť,tak som to nijak neriešila. Na foto predávajúcej som si to nevšimla...Úplne odvedie pozornosť, pretože je naozaj dokonalá. Krásavica ma očarila ako asi očarila Helena Trójska princa Parisa, tak som jej dala toto meno. Váhala som aj nad menom Gigi, pretože sa celkom podobá na tú modelku, ale Helena mi k nej viac sedí. Ja radšej bábiky vždy fotím vonku ale v takýchto vyšších teplotách som kvôli bábätku doma a nič zaujímavé k foteniu som vonku ani nevidela, tak sme využili našu letnú poličku. 








































Komentáre

  1. Je nádherná <3 Urobila si jej prekrásne fotky a meno Helena sa k nej skutočne hodí, je očarujúca :-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Martinkatweens28. júla 2023 o 8:12

      🥰ďakujem 😘 robí radosť...

      Odstrániť

Zverejnenie komentára

Obľúbené príspevky