Mermaze mermaidz Crystabella


Poslednou morskou pannou od Mermaze mermaidz je Crystabella. Je to bábika s najtmavšou pleťou v kolekcii. Bola som nerozhodná, že ktorá u mňa ešte skončí, veľmi sa mi páčila aj Harmonique so striebornou reťazou vo vlasoch-ešte som to u žiadnej bábiky nevidela. No nakoniec si ma získala táto čokoládka. Má perfektné vlasy, tentokrát aj najlepší materiál a trblietavé pramene hádžu krásne zelenomodré odlesky. Inšpirácia účesom Ariany Grande je veľmi štýlová. Myslím, že táto je moja najobľúbenejšia zo všetkých. 

















Crystabella si zapózovala s ostatními v letnej expozícií na poličke. Už chystám článok! 





Detajly sú neopísateľné! 



Manikúru vždy viem oceniť! 



Opäť nevýhoda, že plutva je veľká ale nevie slúžiť ako stojan.
















Bohužiaľ táto séria bábik končí, čo je veľmi veľká škoda, mali veľký potenciál.Morské panny vo svete bábik však určite nezmiznú, tak sa budeme tešiť na nejaké nové. 

Komentáre

  1. Tak táto je dokonalá, mne sa na nich strašne páči tá voda s trblietkami vo chvoste, ale táto má magické oči a super vlasy. Pozerala som aj na tú Harmonique, ale myslím, že táto je lepšia.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Určite je lepšia hlavne z hľadiska údržby účesu 😄.

      Odstrániť

Zverejnenie komentára

Obľúbené príspevky