Poličkové výtvory-leto 2023


Leto pomedzi dažde pomaly prišlo, a ja som dostala chuť niečo tvoriť. Téma letnej poličky bola jasná, určite som chcela využiť morské víly ale nebola som si istá, či tie color reveal od Mattelu alebo tieto. Nakoniec som siahla po týchto Mermaze mermaidz pretože sú nádherné a zaslúžia si byť na očiach. A aj to, zavážilo, že sú trošku ohybnejšie než colorky. Veľkou inšpiráciou bolo more, takže všade kam sa len dalo som dala mušle. 



Tie jej vlasy úplne vyzerajú ako tečúca rieka. 


Krásné chvosty 🥰. 













Komentáre

  1. To je nádhera :-) Oči tej tmavej tam dokonalo svietia. Myslím si, že tieto boli lepšia voľba ako Colourky :-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem, sú krásne.Užila som si túto kompozíciu.

      Odstrániť

Zverejnenie komentára

Obľúbené príspevky