Disney store pocahontas

 


Tretia dáma menom Pocahontas je od Disney store.Ktorý je to ročník neviem, tipujem 2014 ale presnejšie som sa nedopátrala. Pôvodne som od Disney store Pocahontas ani nechcela. Posledná čo vyšla sa mi nepáči,jedine šaty👗 má pekné ale kombinácia tmavej pleti a veľmi bledých pier  mi vôbec nezaimponovala.
K tejto som sa dostala náhodou,cez M.Hanakovú, v nejakom príspevku okomentovala, že má na predaj 2 Pocahontas, tak som jej napísala a dúfala, že to sú tie pôvodné mattelácke. Obe boli Disney store a tak som siahla po tej, ktorá mi prišla sympatickejšia. Miko ktorý ku nej bol, ale nie originál, ostal doma leňoch jeden 😁. Na tejto som opäť vyrobila len náhrdelník, inak je všetko pôvodné.

























Pôvodná podoba bábiky:


Komentáre

  1. Táto je krásna, z Tvojich doposiaľ predstavených mi príde najkrajšia :-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Mne sa páči tiež ale Hasbro vyhráva-bude článok snáď čoskoro 😁.

      Odstrániť

Zverejnenie komentára

Obľúbené príspevky