Mattel Disney princess pocahontas 2023


Oukej. Tento článok môžem nazvať aj ako epizóda môjho života, kedy mi s Pocahontas doslova preplo. Do tejto chvíle som vlastnila len 1 bábiku Pocahontas od Hasbro...Mala som záujem o viac, ale nedarilo sa mi ich pozháňať. S touto od Mattelu ma chytil ošiaľ, ktorý si doteraz neviem vysvetliť prečo sa stal... pretože hneď som išla na všetky možné bazáre,bazoše, modré kone a vintedy a už to išlo. A ešte ma to neopúšťa doteraz, lebo práve som sa dozvedela o novej Disney Pocahontas, ktorá vyjde aj s náhradným oblečením...Nemusím asi nikomu vravieť, že ju nutne potrebujem...
Prečo ale Pocahontas?Neviem....Bola to prvá Disney ,,princezná", ktorá ma už v detstve chytila za ❤️. A ja som zatúžila jej vo svojej zbierke urobiť miesto. Toľko, koľko bude treba. Film Pocahontas vyšiel rok po tom ako som sa narodila, čiže získať v detstve pôvodnú bábiku od Mattelu bolo už pre mňa neskoro lebo bábiky ma chytili až neskôr a tak si to teraz akosi konpenzujem. Ale je to hlavne tým, že aj táto plasťáčka pohla mojím srdiečkom a vo mne sa prebudilo malé dievčatko, čo v detstve túto krásnu rozprávku milovala... Takže odteraz vám popredstavujem všetky Pocahontas, ktoré sa u mňa momentálne nachádzajú. A ja naozaj viem, že nebudú posledné... A môže za to hlavne Vinted 🤣 a ich asi AI, ktorá dosť dobre personalizuje ponuky pre mňa. Takže predstavme si moju druhú Pocahontas.


,,Pocky“ som si trochu upravila,aby bola trošku vernejšia svojej predlohe- zmenila som farbu prívesku na náhrdelníku lakom na nechty a taktiež som jej spravila tetovanie... keďže nemá na sebe fakt nič červené tak som ostala verná modrej no a celkom sa jej to hodí. Prvý pokus bol tmavočervený, no zotrel sa po vyskúšaní civilného oblečenia. Ako veľmi mi pobláznila hlavu svedčí o tom aj to, že som ju nosila aj v kabelke, len tak, pre pocit, že je so mnou a samozrejme som ju chcela aj vyfotiť niekde ale nenašli sme nič vhodné a keď už sme našli tak nebol veľmi čas. Nevadí,vypomohli sme si obrazom 😁.










Mattel má moju vďaku za to, že na ňu nezabudli, že zostali trochu opakovači po Hasbro s tým, že vydali všetky princezné...A aj keď nie je to vyslovene zberateľská kvalita, tak mňa neskutočne potešila a teší doteraz... Kvalita vlasov nie je valná ale sú krásne husté a áno,dalo by sa im vytknúť ten vršok... Keď to mala byť ich comeback kolekcia tak by som sa prešla viac po vrecku a dala im šaty. Aj Hasbro dalo aspoň v prvých kolekciách.Ale moje malé dievčatko vo mne z nej skáče 3 metre až k stropu. Tak je to ok.









Po vyzlečení sukne sa môže ísť Pocahontas kľudne aj okúpať 😊.





 





Obe majú niečo do seba❤️. Pochvala za to, že konečne má Pocahontas svoj náhrdelník a tie topánky celkom zaujímavé spravili.
Nabudúce Pocahontas číslo 3! 

Komentáre

  1. Topánky sú podarené :-) Trochu mi na týchto bábikách tak celkovo vadia väčšie hlavy, ale na potešenie duše sú úžasné. Ja som sa zamilovala "vďaka" Vinted do jednej zberateľskej. Na šťastie, realita výšky rodičáku ma zachárnila pred tlačidlom "kúpiť" (aspoň zatiaľ :-D)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ten Vinted to je diablov vynález 🤣

      Odstrániť

Zverejnenie komentára

Obľúbené príspevky