Mattel Pocahontas 1995 Color Splash Hair

 


Toto je zatiaľ jediná pôvodná Pocahontas z roku 1995, ktorú vlastním. Žiaľ neprišla v originálnych plavkách ale v šatách po Belle od Mattelu. Tak som vzala nožnice ✂️ a po pár cvaknutiach bola róba hotová...Nie je to dokonalé, keďže šiť neviem veľmi dobre, tak modré časti sú len vystrihnuté z krepového papiera.Nejaké agresívne hranie by to nevydržalo, ale pre moje účely to stačí, pochybujem, že ju budem niekedy prezliekať. Inak je bábika v 100% stave, má prekrásne vlasy a trošku divoký make-up. Veľmi pochybujem, že sa mi podarí ešte nejakú ukoristiť z roku 1995 v dobrej kondícii, takže sa jej veľmi teším. Tetovanie už mala, náhrdelník som opäť vyrobila.
























Takto vyzerala, keď ku mne prišla:


Originál vyzerá takto:



Komentáre

  1. Jako upřímně si myslím, že tvoje šaty pro ni jsou milionkrát lepší než originální plavky. :d Já vím, originál je originál, ale tvá varianta je prostě elegantnější a sluší jí.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Na túto bábiku si pamätám z katalógu a z reklamy, je úžasná :-) Ale akosi od mala sa mi ľúbila tá jej kamoška. Ja viem, som asi divná, ale čo už so mnou :-D

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára

Obľúbené príspevky