Barbie Begónia


Idem s kamoškou z pôrodnice po meste Šamorín a tam hneď 4 šoky na mňa čakali🤣. Hneď 2 pri vchode do pre mňa dovtedy neznámeho kvetinárstva- mali tam vyložené nie jednu ale až 2 prekrásne ružové (barbie ružové) begónie...Pred asi mesiacom som ich zazrela v Obi a odvtedy som veľmi ľutovala, že som ju nekúpila. Pri ďalšej za ružovou begóniou cielenej návšteve už som ju nezohnala.Moja mamka má 3 farby a nechcela mi veriť, že aj takáto ružová existuje,tak som samozrejme vzala aj pre ňu, keďže mali 2🥰. No a dievčatá som si aj na pamiatku odfotila,predsa len, takéto krásne sú iba teraz a potom sa uvidí 🤣...
















 

Komentáre

  1. To je dobrá asociace, s tou sytou růžovou to dává smysl. Holkám to samozřejmě s begonii sluší.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Jeej ďakujem,dievčatá sa potešia komplimentu.

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Tvoje milované kvietky s Tvojimi milovanými Barbie a že je to úžasné spojenie, to je jasné :-) Pozdravujem kamarátky z kina :-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. 😁jeej ďakujem ,no snáď sa mi ju podarí udržať aj pri živote,zatiaľ sa darí

      Odstrániť

Zverejnenie komentára

Obľúbené príspevky