Barbie film

 


Musím sa priznať, že sa mi podarilo niečo neuveriteľné minulý týždeň 😁. Nielenže som bola od môjho 5 a pol mesačného bábätka skoro 6 hodín preč, (manžel sa bravúrne postaral),ale v tom čase som stihla film Barbie spolu s Nikky!
Zážitok podtrhla aj spoločnosť našich bábik,tak sme si ich spolu vyfotili. Ja som sa s mojimi troma-Anniversary, Fashionistas v ružových šatách od Cool clips a Looks Androu pred filmom obložila🤣, vyložila som si ich na kolená a kukali film s nami. Nikkyna Anniversary bola v originálnych šatách,ja som mojej voľačo na rýchlo obmotala, ale teda pristalo im to spolu narámne. Nikky vzala aj nádhernú Totally hair reprodukciu, až som skoro nedýchala,kde som mala oči, keď sa u nás predávala (vtedy sa mi tvár SuperStar až tak nepáčila🥲).
Film bol vynikajúci, podľa očakávania a záver absolútne dostal do kolien asi každého diváka,hoc sa aj celý film nezasmial... Z Kena som mala zmiešané pocity, z Barbie úplne nadšené, tá rola Margot Robbie pasovala ako uliata. Pesničky použité vo filme podtrhovali pozitívne dojmy z celého filmu. Na záver sme dali návštevu Alltoys, ktoré malo až tragický výber bábik, resp. žiadny, takže sme si bohužiaľ z Auparku po filme Barbie žiadnu Barbie neodniesli...Ani Rainbow High ani nič iné...🥲 Chápete moje sklamanie? Vyberiem sa prvýkrát s Nikky do hračkárstva, ktoré obe radi chodíme obzerať (nemyslím konkrétny reťazec) a tam ešte menej na výber, než nič.
Ešte zopár fotiek našich dievčat 😁.Na reálne foto sme obe proste hanblivé😁.
















Celkovo zážitok super a ešte by som si to zopakovala 😁. Hoc aj pri inom filme a opäť kľudne v spoločnosti bábik.



Komentáre

  1. Krásné a zábavné fotky. Věřím, že jste si film užily a paráda, že jste nezapomněly na tematické rekvizity k tématu filmu.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Áno,bolo super škoda,že sme ho nezakončil aj úspešným nákupom.

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Ešte raz ďakujem za perfektné popoludnie. Aj to, že si sa nechala odviesť aj s mojimi navigačnými neschopnosťami :-D
    Mile rada by som si to zopakovala, pokojne aj s týmto filmom. Záverečná scéna ma úplne odzbrojila.
    Ďakujem za nádherné fotky :-)

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára

Obľúbené príspevky