Prírastky roku 2023

Dnes je toto posledný článok v roku 2023!

Rozhodla som sa založiť si takýto zoznam už na začiatku 2023, len tak, pretože som nemala nikdy prehľad ako často a koľko bábik za rok do mojej zbierky pribudne 😁.Budem rozhodne pokračovať aj v roku 2024 s týmto nápadom, pretože jednak je to fajn prehľadné  a už teraz ku mne jedna kráska cestuje,prekvapivo opäť Marmaze Mermaidz Harmonique Winter Waves, ktorá bude môj prvý januárový prírastok 2024.


 Január

Keďže v januári mám narodeniny,nadelila som si tieto nádherné morské panny. Mali prísť až 3 ale prišli len 2 a tretia až v marci...Bola to moja posledná kúpa z daného e-shopu, pretože sa objavil na čiernej listine e-shopov na Slovensku a bolo v podstate veľké šťastie, že nakoniec mi ju poslali,iní také šťastie po objednaní a zaplatení tovaru už nemali. Stále som sa nevedela rozhodnúť, či potrebujem aj Harmonique zimnú, rozhodnutie ju kúpiť padlo myslím že včera,keď som ju našla na Vinted 😁...Ako sa hovorí:,,Ako na nový rok tak po celý rok"🤣.





Február

Vo februári som zistila, že už sa u nás predáva kolekcia Disney princezien od Mattel, z ktorých sa mi jediná naozaj páčila iba Pocahontas. Zohnať ju bolo ťažšie, mal ju v ponuke len  mall.sk,všade inde boli na sklade len ostatné princezné. Bábika je krásna a medzi mojimi obľúbenými pre jej krásnu tvár a husté vlasy.
Rozmýšľam že ju možno aj pretelím časom...Uvidíme. Práve táto inak spustila moju Pocahontas mániu 🤣...Chcela som proste všetky, čo sa dajú zohnať,tak som išla za tým...



Konečne som sa rozhýbala a rozhodla sa zadovážiť si aj niektoré RH Winter break skôr než zmiznú z ponuky úplne. Ruby som zohnala v jednom malom hračkárstve v DS, ešte som bola tehotná 🤰,niekedy začiatkom februára. Moje favoritky boli ale Violet a Skyler (Poppy som už dávno mala) ,tak sme s Nikky objednali z Amazonu Violet a ona pre seba myslím Ruby. Skyler v ponuke už nebola...






Mega zľava na Alze ma prinútila rozšíriť aj moju zbierku týchto  Nanana bábik . Z 3 objednaných u mňa tieto 2 zelené ostali,jednu som posunula ďalej.



Marec

V marci som mala šťastie na pôvodnú originál Pocahontas z roku 1995, konkrétne nádhernú Color Splash, ktorej som aj šaty dorobila podľa predlohy👗. Z nej sa veľmi teším,už som si myslela,že pôvodnú ,,Poky" nikde nezoženiem.


Od rovnakej predávajúcej ako Pocahontas som vyhrala o týždeň neskôr v aukcii aj túto krásnu Barbie look s kučeravými vlasmi. Celý čas som váhala, či do nej ísť alebo nie, nakoniec som ju vyhrala v aukcii a som jej veľmi rada. 



Ešte stále v tom istom mesiaci som od Martiny H. odkúpila túto ,, Poky"...Je milá, zaobišla by som sa aj bez nej ale má tiež svoje čaro a nádherné vlasy! 


Apríl 

Mall.sk mi zaslal na mail notifikáciu, že zimná Skyler je na sklade-ani som neváhala,hneď som ju šupla do košíka a mala ten sladký pocit, že bude konečne moja...PS: až do decembra čakali vsetky zimné Rainbow High v krabici 🤣...Ale áno,nebol čas,lebo proste bábo...



Toto bol splnený sen mať Skyler a hneď po nej sa mi podarilo splniť si ďalší - Pocahontas od Hasbra, konkrétne túto.Raz som ju videla v Dráčiku a vyrazila mi dych,ešte som ale žiadne Disney bábiky myslím nemala,možno iba Meridu. A jasné,nevzala som ju,nebol čas si to premyslieť, či ju potrebujem... Ukázalo sa časom, že áno 😊.


No a najspontánnejší nákup v tomto roku bola asi táto posledná Pocahontas vydaná od Hasbra. Nikdy som ju nechcela ale vravím si, že keď sa mi nebude páčiť, môžem ju odložiť na hranie malej 😂. A som za ňu rada,je roztomilá ale je asi najmenej pekná zo všetkých ale pekne dopĺňa moju Pocahontas kolekciu.Ktorá sa ešte určite rozrastie o novú Disney store ,,Poky" s oblečením navyše . Tá je proste dokonalá,ale rozmýšľam aj že jej hlavu dám na telo tohtoročnej Matteláckej a Mattelácku tohtoročnú budem mať na jej tele. 



No a ešte taká čerešňa 🍒 na záver,na Vinted som našla oblečenie Pocahontas z prvej línie Hasbra. Bábika sa mi nepáčila,tak som rada, že mám aspoň oblečenie,lebo to je naozaj veľmi pekné aj keď nie je kompletné.

Máj

Toto okomentujem skromne - chýbalo mi niečo zelené v zbierke 😂. Plán je ešte zohnať aj Jasmínu z prvej kolekcie od Hasbra (hlavne pre oblečenie) a možno potom aj ostatné z prvej kolekcie. Iba preto,že s oblečením sa pekne vyhrali a ako celok by to bola pekná kolekcia, ale skôr pre moju dcérku na hranie...🤣Ja viem,moc skoro ešte ale nemám inú výhovorku 😂.


September 

Keďže mám dcérku menom Viktória, tak je úplne jasné asi, prečo ju práve potrebujem...a možno ešte jednu, na uchovanie v krabici....ale len o tom rozmýšľam 🤣.




November

Opäť spontánny nákup...Jesenná polička potrebovala niečo na oživenie a náhoda chcela,že práve bola v akcii. Neľutujem,lebo už je to možno posledná Poppy vôbec.

December 

Z druhej ruky,bez batôžka, ale predsa. Je roztomilá a spýtala som sa verejne vo FB skupine, či aj ju potrebujem, či je rovnako pekná ako zvyšné,no a odpoveď  bola jasná😁.

 Na záver môžem povedať,že ma prekvapilo,koľko toho ku mne prišlo a že všetko sú vlastne playline prírastky. Zo zberateľských sa mi až tak veľa nepáči,  skôr som človek čo by ich potreboval vidieť aj naživo, kým ich kúpi a to je dosť obmedzené. Uvidíme ako to pôjde ďalší rok.

Priatelia, ďakujem  všetkým, ktorí si nájdu čas prísť na môj blog a zanechať aj komentár,už blogy nie sú čo boli, málo času a tak podobne ale stále ma to teší a aj to, že zberatelia teraz celkom zažívajú opäť boom či už pre YouTube, sociálne siete a podobne ❤️. Bábiky tešia a budú tešiť nielen deti na celom svete 
Prajem vám veľa úspechov, šťastia, lásky,zdravia a zberateľských potešení do nového roku 2024!

PS: Niektoré bábiky z tohto článku ešte nemajú svoje články,verím že čoskoro sa to zmení.

Komentáre

  1. Krásne prírastky. Runaway Poppy je úžasná, až premýšľam, že prečo ju ešte nemám. Tiež mám za rok 2023 dosť playline prírastkov, ale za ten posledný zberateľský som dosť vďačná, aj keď som po ňom aktívne nikdy nepátrala :-D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Hmm no rozmýšľam že ktorý máš na mysli 😁

      Odstrániť

Zverejnenie komentára

Obľúbené príspevky