Poličkové výtvory-jar 2024



Tieto články proste už načas nestíham 😁,ale nevadí...
Pepco má zase dostalo a odniesla som si domov až (alebo iba?) 4 zajace 😅...
Z ktorých 2 tu krásne vidíte, zvyšné sme použili na dekoráciu pre susedov na náš botník. Nová Millie sa tu tiež dostala, pretože jej top mi pripomína tak trochu kraslice 😄.Zvyšné dievčatá sa objavili náhodne,mala som ich po ruke a boli aj vhodne oblečené.
Lavička s perím bola aj minulý rok, tentoraz som ale mala zelené servítky, ktoré poslúžili ako trávnik. Takže u nás bola jar takáto 😁a ešte stále je. A som zvedavá, či aj leto sa u nás nejak vyfarbí na poličke...










 



Zajace z Pepca sa tešili aj pozornosti mojej malej princeznej,tak som jej vymyslela na gauči takéto provizorné foteníčko na veľkú noc 😁... Plus ukážka,že ktoré zajace možno budú zakomponované do poličky budúci rok.

Komentáre

  1. Nádherné bábiky, ale Vikynka rozhodne vyhráva. Je nádherná <3

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujeme ❤️😄no taká živá sa horšie fotí 😂

      Odstrániť

Zverejnenie komentára

Obľúbené príspevky