Rainbow high Junior High Poppy Parker

 Posledná do zbierky Poppyniek 😄. Ešte jedna nie je nafotená, ale to verím, že rýchlo napravíme. Čo sa týka tejto Junior High,veľmi som váhala,kvôli cene hlavne a nezdala sa mi nejaká pekná oproti ostatným. Ale nedalo mi to a opýtala som sa v skupine Rainbow high SK&CZ, čo na ňu hovoria ostatní zberatelia, čo ju majú a či ju fakt do zbierky potrebujem, keď mám tie ostatné ,,krajšie". Bolo mi jednoznačne povedané, že áno, tak som po nej pátrala a podarilo sa zohnať z druhej ruky bez batôžka, ktorý ale sa mi aj tak nepáči veľmi, takže som spokojná. A naozaj je krásna, má síce najmenej vlasov zo všetkých Poppyniek, čo mám, no rozhodne je najroztomilejšia z nich. Má veľmi milý anjelský kukuč a super oblečenie, ktoré by som kľudne prijala aj v dospeláckej veľkosti pre seba. Zároveň je to jediná juniorka, ktorú v zbierke mám a ďalšie veľmi neplánujem.






































Komentáre

  1. Je naozaj roztomilá. Zatiaľ som juniorkám odolala, ale či to tak bude nafurt, to netuším :-D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Martinkatweens3. mája 2024 o 12:50

      No jo,ja sa tiež bojím,čo ešte všetko domov prinesiem 😄

      Odstrániť

Zverejnenie komentára

Obľúbené príspevky