Rainbow high project rainbow Poppy Parker

 Poslednou Poppy v mojej zbierke, ktorá samozrejme nesmie chýbať, je Poppy z Projektu Rainbow. Pri tejto bábike mi hneď napadla súvislosť s filmom Barbie Mariposa.Je prekrásnym stelesnením 🦋 a okrem nej sa mi z tejto kolekcie páči aj Amaya,Violett aj Jade, ale mám limitované už možnosti a tak si zatiaľ vystačím. Po tom,ako sa objavili fotky novej kolekcie so slizom bez Poppy, nielen mňa ale aj ostatných to zrejme vydesilo,pretože prísť o jednu z najsympatickejších postáv tejto série je proste nepredstaviteľné a Poppy bola v tom čase asi najpredávanejšou bábikou z celej RH kolekcie.

  Poppy však zo série neodišla, len ju predstavia zrejme neskôr. A musím povedať, že aspoň konečne sa mi zapáčili aj napríklad Sunny či Skyler alebo Jade 😄, Violet sa mi rovnako páči ako predtým a najmenej asi zo všetkých Ruby 😁tam nejaká extra zmena nenastala mám pocit. Predtým moja pozornosť vždy sa uberala za Poppy.

Napriek tomu,že Poppy mám doma dlho, mala som problém s tým, kde ju odfotiť, aby to nejak dobre vyzeralo. K jej farbám sa mi žiadalo niečo fakt špecifické a tak  sa to konečne podarilo až teraz. No a nájsť takú farebnú paletu na začiatku leta je teda dobrý oriešok 😁.












































Komentáre

  1. Srdečne gratulujem <3 Ona je proste dokonalá. Ja milujem motív motýľa, takže som z každej Poppy odpadnutá, aj keď vlastním nakoniec len jednu, ale táto bude určite tiež mať u mňa raz trvalý pobyt.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tie Poppy sú fakt krásne 😁ale samozrejme aj iné,proste náhoda,že u mňa skončili...Ja som skôr na modrú ako ty, ale Skyler mám vlastne len 1 tuším 😁

      Odstrániť

Zverejnenie komentára

Obľúbené príspevky