Barbie dreamtopia mermaid Odile 2024


Krásna Odile je vytúžený prírastok tento rok, rovnako ako jej modrovlasá Millie kolegyňa. Za upozornenie, že už sa dajú nás kúpiť ďakujem Nikky 🫂, ktorej veľmi ďakujem,že mi napísala 🥰.Ďalšiu z tejto kolekcie neplánujem, ale som rada, že už sa dajú zohnať aj u nás a rada zvyšné dve poobdivujem aj naživo. Fialová Odile ma neskutočne zaujala nežnou maľbou a celkovým zjavom,už dlho som nemala chuť rozširovať svoju kolekciu morských panien z radov Mattel ako pri tejto kolekcii, ktorá nadchla aj ne-playline zberateľov Barbie bábik. Odilky sú tento rok asi najhromadnejšie pretelované kočky 😁,čo je pochopiteľné,sú dokonalé...Ja pridávam skromné fotky tej mojej:
 







































Komentáre

  1. Je krásna <3 Ja paradoxne ešte stále nemám svoju pri sebe :-D :-D ale keďže nič nestíham, tak mi to vlastne ani nedochádza :-D :-D

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Chápem ťa asi 🥴ani neviem ako rýchlo to u nás letí...už pol roka sa snažím ďalšie fotky malej vytlačiť a nie a nie sa k tomu dokopat 🤣

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára

Obľúbené príspevky