Odišli a už sa nevrátia #2

Tento rok odišli odo mňa až 3 krásky. Zvažovala som predaj ešte jednej, ale tá stále u mňa býva (Fashionistas 17),nakoľko o ňu nebol záujem. Čo mi vôbec nevadí, mne nakoniec je vždy ľúto, keď už nejakú predávam, jednoducho sa im neviem potom ani pozrieť do očí ako sa vraví 🤣. A nakoniec som aj rada, že odišli len tieto tri. Aby som mala miesto na vystavenie všetkých alebo aspoň rozumné uskladnenie, tak by muselo odísť ešte aspoň 20 ale to ja na rovinu priznám, že to nedokážem 😅. Takže vzdala som sa aspoň tohto minima, pretože viem, že pribúdať asi neprestane... 

Fairytopia Magical Mermaid Christie -ODKAZ NA JEJ ČLÁNOK 



Fashionistas 56- JEJ ČLÁNOK TU



Bella Parker-ČLÁNOK O NEJ TU


Komentáre

  1. No teda krásky, Bella bola prvá RH, ktorú som kedy mala v ruke a je to moja top spomienka na Teba, tak mi je to tak trochu ľúto. Inak Mermaid Christie by som brala, keby som nebola limitovaná miestom.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. 😔No jo musela som vybrať niečo, čo už nemá u mňa význam držať v zbierke... Žiaľ padli tieto 3 no...

      Odstrániť

Zverejnenie komentára

Obľúbené príspevky