Rainbow High Poppy Parker

VAROVANIE! 

Tento článok obsahuje cez 40 podobných fotiek rovnakej bábiky 😆! 





 Malá spiatočka do roku 2020 ešte. Práve dnes si ideme predstaviť pre mňa najkrajšiu bábiku, ktorá prišla na svet v strašnom roku 2020 ale celkom zaujímavom roku pre bábiky celkovo. Bol to môj darček na Vianoce spolu s ďalšími 2 bábikami. Dragon Empress už bola predstavená a ešte si neskôr ukážeme bielovlasú Amayu a to bude posledný rest z roku 2020. Ale dosť bolo slov, fotky vravia samé za seba. 


Bábiku som ukazovala aj pri rozbaľovaní. Vlasy sú dokonalé. Z krabice ich vytiahnete zagelované ale krásne sa mi opatrne dali rozčesať priloženým hrebienkom, aby sa vlnky nepokazili. Bábika má aj stojan a náhradný outfit, ktorý sme ešte nevyskúšali, pretože mi príde úplne dokonalá tak ako je. Zbožňujem jej ,,napufkané" vlnky a jej krásnu tváričku. Ak sa bojíte kúpiť bábiku naslepo, kvôli škuľavým očiam, na youtube som našla skvelý návod na nahriatie hlavy fénom. Moja mala úplne minimálne jedno vytočené dohora, ale chcela som to trošku skorigovať. Bolo to celkom jednoduché, vďaka fénu a zahnutým nožničkám.







Dnes už sa šepká o tom, že kvalita na začiatku týchto bábik bola iná a že dnes už to trochu pokrivkáva. Ale ja dnes vravím za seba, za svoju krásku a preto sa k ostatnému nemôžem vyjadriť. Ale môžem teda prehlásiť, že som asi za posledných desať rokov nevidela v obchodoch bábiku takejto kvality, nedržala v rukách bábiku takejto kvality (playline) a dúfam, že všetky firmy, sa nechajú len inšpirovať a makať a predbiehať sa, kto spraví odteraz niečo lepšie a kvalitnejšie. Pretože momentálne Rainbow high a podľa videí asi aj LOL OMG (obe vyrobené firmou MGA) nemajú konkurenciu u ostatných firiem a aj Mattel ďaleko nechávajú v úzadí. Opäť. Predtým Mattelu konkurovali s Bratz a teraz zase s týmito kráskami. 






































Ja som z nej unesená, asi najviac za posledné roky ma takto veľmi bábika nabudila, rozveselila a navnadila k ďalšiemu zbieraniu. Bábiky sú dostupné u nás, áno,sú drahšie ako Barbie ale rozhodne za to stoja. Nenachádzam na nej jedinej chybičky (aj tie oči som jej chcela pôvodne nechať ako mala tu na poslednej fotke, ale chcela som skúsiť, či dokáže byť niečo dokonalé ešte krajšie) a výber je bohatý,dokonca už je u nás aj druhá séria aj Cheer séria! Ďakujem za ne a možno vezmem ešte aj nejaké playline Barbie Made to move alebo Extra na milosť, ale každý pohľad na ňu ma núti pýtať sa, či  mám chuť sa ešte k Barbie vrátiť. Želám vám, aby ste aj vy mali takú krásnu skúsenosť s touto značkou ako ja! Je to rozhodne super pocit a veľká radosť!

Komentáre

  1. Je prekrásna a urobila si jej super fotky. Rada by som si niektorú z nich aspoň ohmatať.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem veľmi pekne Nikuš 😊.
      Rada by som dala aj časom stretko, keď sa bude dať a donesiem ti ich na okuk aj ohmat aj čokoľvek 😆😊. Žiaľ teraz je to divoké a v práci až príliš často som v kontakte s vírusom, našťastie zaočkovane ale teda nič moc 😌. Alebo keď otvoria obchody nejaké obchodové rande v hračkárstvach.

      Odstrániť
    2. Dúfam, že sa to čoskoro skončí a držím päste, nech sa Ti vyhne. Keď otvoria obchody, prekonám svoj strach a prídem do BA na Pištíkovi.

      Odstrániť

Zverejnenie komentára

Obľúbené príspevky